وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۰ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۰ ، ۰۰:۲۲
عمارها
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۰ ، ۰۰:۰۶
عمارها
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۰ ، ۰۰:۰۵
عمارها
همان‌طور که در بعضی روایات بیان شده، اسم اعظم، ۷۲ حرف دارد و حضرت آدم و حضرت نوح ۲۵ حرف، حضرت موسی ۸ حرف، حضرت عیسی ۴حرف، آصف برخیا یک حرف آن را داشتند.

آیت الله ناصری از اساتید حوزه در شرح روایتی از امام باقر‌(ع) با بیان حدیثی سهم اهل بیت‌(ع) از اسم اعظم خداوند را تبیین کردند.

مرحوم شیخ کلینی در کتاب شریف کافی که از کتب معتبر حدیثی شیعه است، از امام باقر (ع) این روایت را نقل کرده است: «بُنی الاسلامُ عَلی خَمسِ: الصلاة و الزکاة و الصومَ والحجُ والولایة و لَمْ یُنادِ بِشیءٍ ما نودِیَ بِاالوَلایة یومَ الغَدیر» (کافی ج ۲ ص ۲۱)، اسلام بر پنج پایه استوار می باشد: نماز، زکاة، روزه، حج، ولایت و به هیچ یک از اینها به اندازه ولایت در روز غدیر سفارش نشده است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۰ ، ۰۰:۰۰
عمارها
سری اول تصاویر پس زمینه سایت لبیک یا حسین

در این مجموعه ۱۰ تصویر پس زمینه قرار گرفته است.

حجم فایل : ۳٫۳۵ مگابایت | لینک دانلود : مستقیم


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۰ ، ۲۳:۵۸
عمارها
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۰ ، ۱۴:۲۰
عمارها

لیلة الرغائب چگونه شبی است؟

لیلة الرغائب چگونه شبی است

"رجب"، ماه خداست؛ ماه پر برکتی است که اعمال بسیاری برای آن ذکر شده است. باید خود را در دریای زلالش بشوییم تا پاک شویم. پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمود: هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، موجب خشنودی خدا می شود و غضب الهی از او دور می گردد و دری از درهای جهنم بر روی او بسته می شود.

اعمال ماه های رجب و شعبان، جهت آماده ساختن روح برای شرکت در میهمانی ماه مبارک رمضان می باشد. برای درک عظمت ماه رمضان باید از قبل خود را آماده نمائیم.

پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمود: ماه رجب، ماه استغفار امت من است. پس در این ماه بسیار طلب آمرزش کنید که خدا آمرزنده و مهربان است.

اولین شب جمعه ماه رجب را لیلة الرغائب نامند. در این شب ملائک بر زمین نزول می کنند. برای این شب عملی از رسول خدا(صلی الله علیه و آله) ذکر شده است که فضیلت بسیاری دارد و بدین قرار است:

روز پنج شنبه اول آن ماه  - در صورت امکان و بلا مانع بودن -  روزه گرفته شود. چون شب جمعه شد مابین نماز مغرب و عشاء دوازده رکعت نماز اقامه شود که هر دو رکعت به یک سلام ختم می شود و در هر رکعت یک مرتبه سوره حمد، سه مرتبه سوره قدر، دوازده مرتبه سوره توحید خوانده شود. و چون دوازده رکعت به اتمام رسید، هفتاد بار ذکر" اللهم صل علی محمد النبی الامی و علی آله" گفته شود. پس از آن در سجده هفتاد بار ذکر "سبوحٌ قدوسٌ رب الملائکة والروح" گفته شود. پس از سر برداشتن از سجده، هفتاد بار ذکر "رب اغفر وارحم و تجاوز عما تعلم انک انت العلی الاعظم" گفته شود. دوباره به سجده رفته و هفتاد مرتبه ذکر "سبوح قدوس رب الملائکة والروح" گفته شود. در اینجا می توان حاجت خود را از خدای متعال درخواست نمود. ان شاء الله به استجابت می رسد.

پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله) در فضیلت این نماز می فرماید: کسی که این نماز را بخواند، شب اول قبرش خدای متعال ثواب این نماز را با زیباترین صورت و با روی گشاده و درخشان و با زبان فصیح به سویش می فرستد. پس او به آن فرد می‌گوید: ای حبیب من، بشارت بر تو باد که از هر شدت و سختی نجات یافتی.

میّت می‌پرسد تو کیستی؟ به خدا سوگند که من صورتی زیباتر از تو ندیده‌ام و کلامی شیرین تر از کلام تو نشنیده‌ام و بویی، بهتر از بوی تو نبوئیده‌ام. آن زیباروی پاسخ می‌دهد: من ثواب آن نمازی هستم که در فلان شب از فلان ماه از فلان سال به جا آوردی. امشب به نزد تو آمده‌ام تا حق تو را ادا کنم و مونس تنهایی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود و قیامت بر پا شود، من سایه بر سر تو خواهم افکند.

امید آن است که در پایان این نماز با فضیلت، محتاجان به دعا را فراموش نکنید و ما را نیز از دعای خیر خود محروم ننمایید.

" التماس دعا"

برگرفته از مفاتیح الجنان

گروه دین و اندیشه تبیان

    مهری هدهدی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۰ ، ۱۶:۱۴
عمارها

http://hablolmatin.persiangig.com/image/Agha/Leader-copy.png

یک متفکر اهل آفریقای جنوبی؛ گفت: رهبری و انقلاب اسلامی ایران فقط متعلق به مردم ایران نیست و مردم دردورترین نقاط جهان از این نهضت تاثیر پذیرفته‌اند.

شیخ ظفر نجار در گفت‌وگو با سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه افزود: انقلابی‌ که در ایران رخ داد، فقط متعلق به ایرانی‌ها نیست و همه از آن بهره‌مند شده‌اند.

وی، مقام معظم رهبری را اسوه‌ای حسنه برای امت‌های مسلمان دانست و گفت: ایشان با روحیه‌ای الهی در برابر ظلم سکوت نمی‌کند و در مقابل امریکا و اسرائیل با اقتدار ایستاده است.

این اندیشمند آفریقایی به دوران بیست و دو ساله زعامت رهبر معظم‌ انقلاب اشاره کرده و افزود: این دوران حقیقتاً دوران خوبی برای مسلمانان بوده است.

شیخ ظفر نجار خاطرنشان کرد: همه چیز در یک روز اتفاق نمی‌افتد و مردم ایران در طول سالیان متمادی با هدایت‌های رهبر خود به پیشرفت‌های خوبی دست یافته‌اند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت مثبت از نظام دیکتاتوری به سمت دو مسئله جمهوریت و اسلام بود به همین دلیل الان مردم نقاط دور دست جهان در جنوب آفریقا از این انقلاب تاثیر گرفته‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۰ ، ۰۰:۲۹
عمارها
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۰ ، ۲۳:۰۹
عمارها

«فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است. خرمشهر شهر لاله‌های خونین است. خرمشهر را خدا آزاد کرد.»

از بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (قدس سره)


http://www.khouzestan.rmto.ir/FTD/CoverStory/radF929C.JPG

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۰ ، ۰۰:۲۰
عمارها