وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۹/۰۹
عمارها

نظرات  (۵)

۰۹ آذر ۸۹ ، ۲۳:۵۵ محبان فاطمه (س)
امام هادى از پدرانش علیهم السّلام روایت مى ‏کند

که امیر المؤمنین علیه السّلام فرمود: هر کس صبح کند و قصدش آخرت باشد

بدون مال بى ‏نیاز مى ‏گردد، و بدون اهل و فرزند مانوس مى ‏شود،

و بدون عشیره عزت پیدا کند / ایمان و کفر-ترجمه الإیمان و الکفر بحار الانوار، ج‏2، ص
امام رضا علیه السلام : .....مثل مؤمنین در قبول ولایت امیرالمؤمنین(ع) در روز غدیر خم، مثل ملائکه است در سجده آنان بر آدم و مثل کسی که از ولایت امیرالمؤمنین در روز غدیر ابا نمود، مثل ابلیس است../ إقبال ‏الأعمال ص465



بعد از رسول الله (ص) ، مردم امیرالمؤمنین(ع) را قبول نکردند .....لذا امیرالمؤمنین (ع) قرآن را با خودش برد ، امارت و امامت و ولایتش را از مردم دریغ کرد ، کوثر را از مردم دریغ کرد ، حنیفیت را از مردم دریغ کرد ، نعمات خاصه را از مردم دریغ کرد ، در یک جمله دین مرضی را از مردم دریغ کرد


در روز عید غدیر خم، مردم نخواستند که از پلکانی که توسط امیرالمؤمنین(ع) و در وجود امیرالمؤمنین(ع) نصب شد بالا بروند، یعنی به فاصله چند روز بعد از عید غدیر، مردم زیر بیعتشان زدند. لذا مولا امیرالمؤمنین(ع) این نردبان برافراشته در ارتفاع را، این نردبان الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ را در زمین زمان خوابانیدند....
سلام وبلاگتون عالی بود. مخصوصا آهنگش خیلی آرام بخش بود.

موفق باشین.
سلام. خدا قوت. وبلاگتونو که دیدم خیلی برام جالب بود چون تقریبا همه مطالبی که من دنبالش هستم درموردش نوشتین! از رهبری و شهدا گرفته تا فراماسونری و دجال! با اجازه لینکتون میکنم. خوشحال میشم به من سر بزنید. موفق باشید.
یا علی
سلام خسته نباشید
خیلی دوست دارم با شما تبادل لینک کنم اگه دوست دارید بامن تبادل لینک کنید منو با اسم "بهار77" لینک کنید اگه هم دوست نداشتید حداقل به وبلاگم سر بزنید
یاعلی
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۵۴ اناکلب الرقیه
سلام وبلاگ زیبایی دارید خوش حال میشم به من سربزنید.
یاعلی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی