وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۱۴ فروردين ۹۲ ، ۱۱:۰۶

شلمچه کجاست ؟

شلمچه خلاصه عشق است و قطعه ای از بهشت ، شلمچه آینه ای است که تمام جبهه با خاکهای سرخش در آن می درخشد و دریچه آسمانی است که از آن بوی رشادت و عطر دلنواز شهادت می وزد
شلمچه تندیس زیبای عشق است که در میدان ایثار قد کشیده است.
شلمچه شهر شهود و شهادت است . شلمچه مثنوی بلند ایثار و فرودگاه عشق و عروجگاه دل.

شلمچه اسمان است سرشار از ستاره های سرخ ، شلمچه بهار است لبریز از گلهای محمدی ، شلمچه دریاست مواج از موجهای عاشقی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۴
عمارها

شهدا

نظرات  (۲۳)

۱۴ فروردين ۹۲ ، ۱۰:۴۷ رسول فتاحی مقدم
با سلام....
خواهان تبادل لینک با وبلاگ زیبای شما هستیم.در صورت تمایل لینکمون کنید بااسم ورزشی ها منچستریها
بعدا خبر بدید تا لینکتون کنم.اگرم اطمینان نداشتید که لینکتون کنم بگید که اول من لینکتون کنم 100درصد تضمینی.خواهشا به نکات مطلب اول وبلاگمون توجه کنید که سوءتفاهم پیش نیاد
رنکمون هم 2 هستش.
۲۱ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۳۱ بچه های پایگاه
با سلام و تسلیت ایام شهادت بی بی دوعالم فاطمه زهرا (س) و درگذشت هموطنان

بوشهری و گرامی داشت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی

با « به یاد ماندنی ترین فرمایش مقام معظم رهبری » در سال 91 به همراه فایل صوتی

سخنرانی به روزیم

یا علی
سلام....
ممنون از وبلاگ زیباتون...
واقعا پر بار بود...
یه وبلاگ دارم
درمورد بهترین پوشش و حجاب...
اگر سری بزنید خوشحال میشیم...
وهمینطور اگه با تباذل لینک موافقید
خوشحال میشم خبرم کنید
۲۷ فروردين ۹۲ ، ۰۹:۴۹ مسابقه وبلاگ نویسی
سلام دوست عزیز جشنواره وبلاگ نویسی بهار با جوایز ارزنده و نفیس شروع بکار کرد شما هم میتونید توی این مسابقه شرکت کنید و از برندگان این مسابقه باشید، در ضمن در این مسابقه به شرکت کنندگان در نظر سنجی نیز جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به آدرس سایت ما مراجعه کنید:

www.baharblog.com
دقت کردید چقدر سوال تو ذهنمون زیاده؟ اما نمیدونیم از کی بپرسیم. چند سالی هم میشه که دشمنامون و مخصوصا شبکه های ماهواره ای شروع کردن به شبهه انداختن تو دل جوونای ما که دین اسلام فلانه و بهمانه .
وظیفه ما هم رفع شبهه هاست.
من بلد نیستم جواب سوالای دینی مردمو بدم . اما لینک که بلدم بدم.
حالا سری به اولین پست سایت ما بزنید.
سلام اگه موافقید تبادل لینک کنیم
لطفا خبر بدید
سلام وب خیلی قشنگی دارین هدف ما یکی انشا الله به هدفمون برسیم
به ما سر بزنید و نظر بدید منتظرتون هستیم alzahra215.blogfa.com

الهم عجل الولیک الفرج
سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داری. خوشحال می شم به وبلاگم سری بزنی. منتظرت هستم
http://mr1359.blogfa.com/
۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۵۱ انتخاب سازنده
بسم رب المهدی
باسلام...وبلاگ بسیار زیبایی دارید...به من هم سر بزنید و اگر قابل دونستید لینک کنید..التماس دعا
جان علی،جانان علی
ظاهرعلی،باطن علی
می علی،مینا علی
ساقی علی،ساغرعلیست
سلام وب خوبی داری نوشته هات هم خوب هستند.
اگه دوست داشتی به ما هم سری بزن
موفق باشی.
از نو شکفت نرگس چشم انتظاری ام / گل کرد خار خار شب بی قراری ام

تا شد هزار پاره دل از یک نگاه تو / دیدم هزار چشم در آیینه کاری ام
سلام ... خدا قوت
به قول معروف
شلمچه بوی چادر خاکی حضرت فاطمه .............
خدا رو شکر عید امسال توفیق پیدا کردیم به شلمچه سفر کنیم
خیلی زیبا و با صفا
از همه مهمتر .. آرامش زیبایی داشت
سلام وب خوبی دارید مخصوصا قالب وبلاگ. خوشحال میشیم سر بزنید و از تجربیاتتون به ما بگید.
سلام وب خوبی دارید مخصوصا قالب وبلاگ. خوشحال میشیم به ما سر بزنید و از تجربیاتتون به ما بگید.
سلام. خدا یاری مون کنه خون شهدا رو پایمال نکنیم. موفق باشید.
سلام .اگر با تبادل لینک موافق هستی وبلاگ من را با نام "هرچی بخوای هست" لینک کن و نام وبلاگ خودت را در نظرات وبلاگ من بنویس تا لینک کنم.با تشکر

www.khate-tire.persianblog.ir
توهدفی ، من دنبال توام
تو معبودی ، من عبد توام
توعشقی ، من عاشق توام
تو نوری ، من شب پره توام
تو بال باش ، من پرنده ام
تو ارباب باش ، من برده ام
تو همراه باش ، من رونده ام
تو ناز باشی ، من نیازم
تو آوازباشی ، من یه سازم
خدایا فقط باش ، که بی تومی بازم . .
۱۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۳۲ وبلاگ فرهنگی مذهبی
باعرض سلام وخسته نباشید وبلاگتون خیلی جالب وقشنگ وپر محتواست.ممنون میشم به وبلاگ منم یه سری بزنید ونظر بدید.باتشکر
kayhannama.blogfa.com
سلام
با مطلب "نامه به همسر" میزبان شما هستیم.
۱۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۱۶ سجادمقیم نیا
سلام وبلاگ بسیار خوبی داشتین به وبلاگ من هم سربزنید
۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۱۱ گروه تواشیح معراج النبی شهرستان بابل
امام زمان حضرت مهدی -عجل الله تعالی فرجه الشریف- فرمودند:
إِنّا غَیْرُ مُهْمِلینَ لِمُراعاتِکُمْ، وَلا ناسینَ لِذَکْرِکُمْ، وَلَوْلا ذلِکَ لَنَزَلَ بِکُمُ الَّلأْواءُ وَاصْطَلَمَکُمُ الاَْعْداءُ ...
ما در رسیدگى و سرپرستى شما کوتاهى و اهمال نکرده و یاد شما را از خاطر نبرده ایم که اگر جز این بود، دشوارى ها و مصیبت ها بر شما فرود مى آمد و دشمنان، شما را ریشه کن مى نمودند ...
احتجاج، ج2، ص323
حلول ماه مبارک رجب، ماه مناجات و بندگی و
ماه خانه تکانی دل ها، بر مشتاقان کوی دوست مبارک باد
http://mohamadebrahimhemmat.blogfa.comسلام خوبی بیا سربزن اگه دوست داشتی تا تبادل لینک کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی