وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

http://www.arzoontarin.ir/image/moharam.jpg



قالب مذهبی محرم برای سیستم بلاگفا و پرشین بلاگ

 

قالب مذهبی محرم

لینک کمکی | منبع | رمز عبور : www.mehrgraph.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۹/۱۵
عمارها

نظرات  (۵)

التماس دعا . خیلی به روزین . موفق و به روزتر باشید . بلاگ دارم اما پیش شما رقمی نیستم . دست مریزاد
____________$$$$$$$$ امیدوارم $$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$_♥_$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$♥ آسمانت بی غبار ♥ $$__$$$$
_________$$$$$$♥ سهم چشمانت بهار ♥$___$$$
__________$$$$$♥ قلبت از هر غصه دور ♥$__$$$
____________$$$$♥ بزم عشقت پر سرور ♥$$$
_______________♥ بخت و تقدیرت قشنگ ♥$
_________________♥ عمر شیرینت بلند ♥
____________________$$♥♥♥$$$$
______________________$♥♥$
_______________________♥...
۱۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۲۲ مرتضی وسمیرا
سلام خدمت دوست گرامی من وبموتازه زدم اگه قابل دونستی بیاوببین من شماروباافتخارلینک کردم.لطفا منو به بقیه معرفی کنید
سلام داداش گلم من وبمو تازه زدم.اون آدرس قبلی اشتباه بود.
من باافتخارلینکتون کردم.اگه دوست داشتین لینکم کنید.
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۴۳ سربازگمنام امام زمان
ندیدم آینه ای چون لباس خاکی ها
همان قبیله که بودند غرق پاکی ها
به عشق زنده شدن عند ربهم بودن
شده ست حاصل آنها زسینه چاکی ها
دلیل غربتشان اهل خاک بودن ماست
نه بی مزار شدنها نه بی پلاکی ها
به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند
زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها
سلام وب خوبی داری نوشته هات هم خوب هستند.
اگه دوست داشتی به ما هم سری بزن
موفق باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی