وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

http://hablolmatin.persiangig.com/image/Agha/Leader-copy.png

یک متفکر اهل آفریقای جنوبی؛ گفت: رهبری و انقلاب اسلامی ایران فقط متعلق به مردم ایران نیست و مردم دردورترین نقاط جهان از این نهضت تاثیر پذیرفته‌اند.

شیخ ظفر نجار در گفت‌وگو با سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه افزود: انقلابی‌ که در ایران رخ داد، فقط متعلق به ایرانی‌ها نیست و همه از آن بهره‌مند شده‌اند.

وی، مقام معظم رهبری را اسوه‌ای حسنه برای امت‌های مسلمان دانست و گفت: ایشان با روحیه‌ای الهی در برابر ظلم سکوت نمی‌کند و در مقابل امریکا و اسرائیل با اقتدار ایستاده است.

این اندیشمند آفریقایی به دوران بیست و دو ساله زعامت رهبر معظم‌ انقلاب اشاره کرده و افزود: این دوران حقیقتاً دوران خوبی برای مسلمانان بوده است.

شیخ ظفر نجار خاطرنشان کرد: همه چیز در یک روز اتفاق نمی‌افتد و مردم ایران در طول سالیان متمادی با هدایت‌های رهبر خود به پیشرفت‌های خوبی دست یافته‌اند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت مثبت از نظام دیکتاتوری به سمت دو مسئله جمهوریت و اسلام بود به همین دلیل الان مردم نقاط دور دست جهان در جنوب آفریقا از این انقلاب تاثیر گرفته‌اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۱۵
عمارها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی