وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۱ ثبت شده است

دل دوبــاره عشــــق قسمت کرده است

یــــاد کاوه، یــــــاد همّـــت کـرده است



یـــاد ســـــــرداران بی سر کرده است

یــــاد بـــــدر و یـــاد خیــبر کرده است



یــــــاد مجـــنون و شلـمــچه کرده است

یـــــــاد غــــوغای حـــلبــچه کرده است



یــــاد فـــکّــه، یــاد مــهران کرده است

یــــاد نجــــوا های چــمران کرده است



یـــاد سـربنــدهای یا زهـــرا (س) بخیر

یـــــاد آن دل های چون دریـــــا بــــــخیر



یــــــــاد آن نـــام آوران بـــی ریـــــــــا

یـــاد آن جان بر کـــفان جبـــهـــــــه ها



یـــــاد ســـنگـــــــرهـــای تــوأم با صفا

نیــمـــه شبـــهــا ذکـــر حـــقّ، یاد خـدا



یــــاد ســــــرباز شــــــهید بی پـــلاک

یــــــاد آن تــن های افتـــاده به خـــاک

"
سروده : محسن زعفرانیه"

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۱ ، ۰۸:۳۵
عمارها

خبرگزاری فارس: برخی نشریات منطقه جزئیات جدیدی را از فیلم موهن آمریکایی علیه پیامبر اسلام(ص) منتشر کرده و اعلام کردند فرزند مرتد یکی از رهبران حماس که ده سال برای موساد جاسوسی می‌کرده در این فیلم بازی کرده است.

خبرگزاری فارس: بازیگری جاسوس موساد در فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه الدیار لبنان، برخی نشریات منطقه جزئیات جدیدی را از فیلم موهن آمریکایی علیه پیامبر اسلام(ص) منتشر کردند.

بنابر این گزارش، عنوان شده یکی از بازیگران این فیلم موهن «مصعب ابن حسن یوسف» فرزند یکی از رهبران حماس است که چندی پیش مرتد شده و به مسیحیت گرویده بود.

همچنین روزنامه «المصریه» متعلق به حزب التحریر مصر نوشت: از دو سال پیش معلوم شد که «مصعب ابن حسن یوسف» مزدور و جاسوس اسرائیل است که در ترور رهبران جریان‌های مقاومت اسلامی در فلسطین از جمله شهید شیخ احمد یاسین، شهید عبدالعزیز الرنتیسی و همچنین ترور مروان البرغوثی نقش  داشته است.

به گزارش فارس، چند ماه پیش «مصعب ابن حسن یوسف» در راه فرار خود به سمت آمریکا در رژیم صهیونیستی در نشستی خبری اعلام کرده بود که قصد دارد در فیلمی موهن علیه پیامبر اعظم(ص) نقش بازی کند.

وی در این نشست خبری که در 19 ژوئن در «بیت آگرون» در قدس غربی برگزار شد اعتراف کرد که ده سال برای اسرائیل جاسوسی می‌کرده است و به آن افتخار می‌کند و اسرائیل را دولت خود دانسته است.

«مصعب ابن حسن یوسف» همچنین در توهینی آشکار به اسلام اعلام کرده بود به زودی به خاطر نفرتی که از اسلام دارد در فیلمی موهن علیه پیامبر اسلام(ص) بازی کند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۵۱
عمارها
در پی اهانت نفرت انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله و سلم حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ملت ایران و امت بزرگ اسلام، پشت صحنه ی این حرکت شرارتبار را سیاستهای خصمانه ی صهیونیسم، امریکا و دیگر سران استکبار جهانی خواندند و با تشریح دلایل کینه ورزی صهیونیستها نسبت به اسلام و قرآن، تاکید کردند: سیاستمداران آمریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملتهای مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله العزیز الحکیم: یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوکَرِهَ الکافِرون
ملت عزیز ایران؛ امت بزرگ اسلام
دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم کینه ی عمیق خود را آشکار ساخت و با اقدامی جنون آمیز و نفرت انگیز، خشم مجموعه های خبیث صهیونیستی را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد. در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ همین بس که مقدسترین و نورانی ترین چهره میان مقدسات عالم را آماج یاوه های مشمئز کننده ی خویش ساخته اند. پشت صحنه ی این حرکت شرارتبار، سیاستهای خصمانه ی صهیونیسم و امریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود میخواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسلهای جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند. اگر از حلقه های قبلی این زنجیره ی پلید یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش های امریکایی آتش زننده قرآن حمایت نمیکردند و دهها فیلم ضد اسلام را در بنگاههای وابسته به
سرمایه داران صهیونیست سفارش نمیدادند، امروز کار به این گناه عظیم و غیرقابل بخشش نمی رسید. متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریکا است. سیاستمداران امریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملتهای مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.
برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نیز بدانند که این حرکات مذبوحانه ی دشمنان در برابر بیداری اسلامی، نشانه ی عظمت و اهمیت این خیزش و مبشّر رشد روزافزون آن است، والله غالبٌ علی امره
سیدعلی خامنه ای
23/شهریور/1391
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۱ ، ۰۸:۴۸
عمارها

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هر روز بر روی نمونه جدیدتری از تانک ذوالفقار کار می‌کنیم تا این تانک بتواند در میادین نبرد و دفاع زمینی کارآیی خودش را حفظ کند.

خبرگزاری فارس: ایجاد تغییرات در تانک «ذوالفقار» متناسب با تهدیدات روز

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعی فارس،‌درخصوص وضعیت تانک ذوالفقار اظهار داشت: قطعا متناسب با تهدیدات، در تانک ذوالفقار تغییراتی ایجاد می‌کنیم و آن را متناسب با نیاز میدان نبرد آماده و پیشرفته خواهیم کرد.

پوردستان خاطرنشان کرد: هر روز بر روی نمونه جدیدتری از تانک ذوالفقار کار می‌کنیم تا این تانک بتواند در میادین نبرد و دفاع زمینی کارآیی خودش را حفظ کند.

به گزارش فارس، تانک ذوالفقار اولین تانک تماماً ایرانی است که ساخت آن در داخل کشور در سال 1374 توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و با اتکا به توان متخصصان داخلی انجام شد.

این تانک تاکنون چندین مرحله ارتقا یافته و نسل‌های مختلفی از آن تولید شده است و در نسل‌های جدید ذوالفقار نیز سیستم هدایت آتش به‌روز و سامانه‌های لیزری نصب شده بود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۱۴
عمارها
وب سایت عربی خبرگزاری الجزیره روز سه شنبه توسط افرادی که بنا به گزارش‌ها، طرفداران دولت بشار اسد بودند، مورد حمله سایبری قرار گرفت. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، هکرها در این صفحه پیامی گذاشتند که پوشش خبری الجزیره از درگیری‌های میان مخالفان و دولت سوریه را مورد انتقاد قرار داده است. 

پخش برنامه‌های تلویزیونی الجزیره با مشکلی روبرو نشد. خبرگزاری الجزیره که دفتر اصلی آن در قطر است، اخبار بهار عربی و درگیری‌ها در سوریه را به طور گسترده پوشش داده است.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۱۲
عمارها
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۱ ، ۱۰:۱۰
عمارها
۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۵۳
عمارها
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۰۸
عمارها





رهبر انقلاب اسلامی همچنین در دیدار رئیس جمهور پاکستان، تروریسم را موجود مزاحم تحمیل شده از جانب غرب به ملتهای منطقه دانستند و خاطرنشان کردند: امریکا و قدرتهای غربی هرجا پا بگذارند شر و فساد و ناامنی به همراه می آورند.
ایشان،‌همگرایی کشورهای اسلامی و استفاده از ظرفیت جنبش عدم تعهد را، برای مقابله با تروریزم ضروری خواندند و افزودند: باید همه در مقابل زورگویی ها و تحمیلات قدرتهای بزرگ احساس مسئولیت کنیم و در مقابل آن بایستیم.
حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری احساس و نگاه مثبت ایرانیان به ملت مسلمان، مؤمن، صمیمی و با فرهنگ پاکستان افزودند: امیدواریم با یاری خداوند مشکلات تحمیل شده به پاکستان پایان یابد.
آقای آصف زرداری نیز، روابط دو ملت را روابطی عمیق و خویشاوندی خواند و با اشاره به تلاش اسلام آباد برای گسترش روابط گفت: ایده های حکیمانه شما درباره وحدت و ایستادگی کاملاً مورد قبول ماست.
رئیس جمهور پاکستان با قدردانی از برگزاری خوب و موفق اجلاس سران افزود: این اجلاس به جهانیان نشان می دهد که مشکلات خود را باید چگونه حل کنند.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۱ ، ۱۸:۴۶
عمارها
مجتبی رمضانی شهید گمنام
کلیپ تصویری از مداحی مجتبی رمضانی که با تصاویر جالب میکس شده حتما ببینید.فوق العاده هست.
شبای جمعه که میشه ،دلابهونه می گیره…
دانلود کلیپ تصویری
مستقیمغیرمستقیم
حجم:۶،۵۹۲ مگابایت
سلامتی آقا امام زمان(عج)وامام خامنه ای صلوات

منبع:مدافع کلیپ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۰۰
عمارها