وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۱۷ اسفند ۹۱ ، ۱۲:۲۲

دلنامه

یاصاحب الزمان!!!!!!!!!!!!
آسمان را مى‏ستایم، که ابرهایش را زیرانداز گام هایت مى‏سازد.
درختان را دوست مى‏دارم؛ که شاخه‏هاشان نسیم محبت را با یاد تو معطر و متبرک مى‏کنند.
آب را مى‏پسندم که روان مى‏شود، تا غبار از قدوم پاک تو برگیرد.
باد را مى‏نوشم؛ که یاد روح‏نواز کوى تو را، هدیه مشامم مى‏سازد.

و انتظار را مقدس مى‏ شمرم ؛ از آن که هر آدینه، منتظرت مى‏نشینم. هر آدینه ،.......

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۷
عمارها

نظرات  (۹)

به روز با طرح پوستر آرزوی رهبرم کربلا....
۱۸ اسفند ۹۱ ، ۰۱:۳۲ بچه های پایگاه
السلام علیک یا ابا صالح المهدی
.
.
.
.
.
یا علی
منتظریم
Emamhasanmogtaba.blogfa.com
Emamhasanmogtaba.mihanblog.com
سلام با تبادل لینک وبنر موافق هستید خبرم کنید ممنون :-) :-) :-) :-)
۲۴ اسفند ۹۱ ، ۱۱:۱۱ وبلاگ حجاب وعفاف
با سلام و خسته نباشید وبلاگ خوبی دارید اگر خواستید به وبلاگ من هم سری بزنید و اگر مایل بودید با هم تبادل لینک کنیم .
سلام
وبلاک قشنگی داری ممنون
دست درد نکنه
اگه امکان دار سری به وبلاک من بزن ممنون میشم
فقط نظریادت نره www.mhdyvn.blogfa.comمرسی اگه میشه لینک بزار
باسلام اگر مایل به تبادل لینک هستید لو گو یا لینک مرا در وب خود قرار دهید وبه من خبر دهید تا لوگو یا لینک شما را در وب خود قرار دهم.
در جوار کوچه های انتظار دعایم کن، در تنگنای سرودن غزل هایم نمی دانم از چه غریبم که دیدگانم به غروب عشق می مانند و به فکر کدامین لاله هستم که اشک در خاکریز چشمانم موج می زند. نمی دانم در ساحل شب به جستجوی کدامین مهتابم و کرانه ی آسمان را به دیدار چه کسی نظاره گر شده ام!!! فقط می دانم که باران در کنج نگاه تو آمدنی است!!!

یوسف فاطمه! ای زمزمه واپسین حیاتم، بدان که ابهام اشک من تندیس حضور توست و غروب شعرهایم در سرا پرده انتظار،عبور غریبانه تو را گریه می کند .......

.
سلام مطالب وبلاگتون قشنگ بود , اگه دوست داشتید به وبلاگ من ما هم سر بزنید, خوشحال میشیم
ممنون
سلام
خدا قوت وبلاگشما قشنگ ، زیباو پرمحتواست
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی