وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

این آژانس مثلا بین المللی انرژی اتمی شده شبیه به تاکسی سرویس های خودمان! خیلی در و پیکر ندارد و هر کسی زورش برسد و تیغش بُرنده تر باشد بیشتر جیب مردم را می بُرد! مثلا اصغر آقا از چهار راه کوکاکولا تا میدان بهارستان می گیره ۴۰۰۰ تومَن، اما اِسمال آقا پاهاشو از ۵۵۰۰ تومَن پایین نمیذاره!! بگذریم...

این جناب یوکیا آمانوی چشم بادامی که الاهی بعد از ۱۲۰ سال نور به قبرش بباره (!) در جدیدترین گزارش خود به سازمان ملل که شامل ۲۵ صفحه است ( ۱۰ صفحه گزارش + ۱۵ صفحه ضمیمه ) دوباره پاشو کرده تو کفشِ ایران و مدعی شده فعالیت های هسته ایِ ما کمی رنگ و بوی نظامی دارد.

واقعا ما که در عجبیم از این همه هوش و ذکاوتِ این چشم بادامی. او مدعی شده در تصاویر ماهواره ای که از بالا تاسیسات هسته ایِ ایران را نشان می دهد نکات مشکوکی وجود دارد.

آخه برادرِ من، قربون اون روی ماه نشسته ات بروم! کِی تو وقت کردی بری بالای تاسیساتِ هسته ایِ ما و چیزهای مشکوک ببینی؟! تازه، اگه هم دیدی و مطمئنی درست دیدی خوب بگو دیدم دیگه ۲۵ صفحه صغری و کبری چیدن نداره!

من سیاسی نیستم و در این زمینه ادعایی هم ندارم اما به عنوان یک ایرانی به شما توصیه می کنم راهت را عوض کن؛ بابا جان با چه زبونی بگیم ما ایرانیم؟

اگه یه روز قرار شد بمب بسازیم هر مدلی که دلمون بخواد حتما می سازیم! این که ۱۵ صفحه است  اگر یک گزارش ۱۰۰۰ کیلومتری هم بنویسی ما کارِ خودمان را می کنیم. الان هم دیگر دیر وفت است، برو بخواب تا فردا صبح که احتمالا خیلی کار داری!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۲۰
عمارها

نظرات  (۵)

سلام
وبنوشت بسیار بسیار زیبا و پر محتوایی دارید .
من شما رو لینک میکنم شما هم اگر مایل بودید من و لیننک کنین
یا علی
Salam سلام
از وبسایتت خوشم اومد،میخواستم تبادل لینک کنیم البته اگه مایلی،من دوتا وب دارم،که در صورت لینک تو هردو لینک میشی
اگه مایلی من رو با سرگرمی و تفریح لینک کن و تو نظراتم pm
بدید
Www.crax2.blogfa.com
Www.crax3.blogfa.com
لینکت باید در صفحه اول باشه
Salam سلام
از وبسایتت خوشم اومد،میخواستم تبادل لینک کنیم البته اگه مایلی،من دوتا وب دارم،که در صورت لینک تو هردو لینک میشی
اگه مایلی من رو با سرگرمی و تفریح لینک کن و تو نظراتم pm
بدید
Www.crax2.blogfa.com
Www.crax3.blogfa.com
لینکت باید در صفحه اول باشه
۰۶ آذر ۹۰ ، ۱۰:۳۷ بچه های پایگاه
السلام علیک یا اباعبدالله
در دایره ی عشق گرفتار حسینم
عاشق شده ی چرخش پرگار حسینم
فریاد زند چاک گریبان جنونم
دیوانه ی زنجیری بازار حسینم

فرارسیدن محرم حسینی بر عاشقان تسلیت
سلام
اگر میشد تمام مردم مثل شهدا از جان خود میگذشتن حالا کشور ما به خوبی اینقدر زالم نبود

با تشکر امیر برام نظر بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی