وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
یکى از علما گوید: زنم بیمار بود و دچار غده هاى کیسه اى شده بود، ولى ما از بیمارى او آگاهى نداشتیم ، در یکى از شبها در عالم خواب دیدم گویى در یک سالنى هستم که راهى به بیرون ندارد، و سقف سالن سه دریچه جهت تنفس داشت ، پس از مدتى شترى آمد و بر روى این دریچه ها نشست و راه تنفس را بست ، من براى رهایى از این مهلکه مشغول به دعا شدم ، در این حالت از خواب بیدار شدم .
پس از چند روز، بیمارى همسرم شدت یافت ، نزد پزشک رفتیم او بیمارى همسرم را غده هاى کیسه اى تشخیص داد و به دلیل وخامت تأ کید کرد که باید در انجام عمل جراحى شتاب کرد و گر نه
...
با جمعى از پزشکان مشورت کردم ، گفتند: پزشکان ایرانى قادر به انجام این عمل نیستند، سرانجام دکترى را دیدیم ، او گفت : من این عمل را انجام مى دهم ولى اجرت آن سیصد هزار تومان مى شود
.
مضطرب و حیران شدم ، براى رهایى از این مشکل نذر کردم و شروع به خواندن زیارت عاشورا کردم پس از چند روز عمل انجام شد و براى تسویه حساب رفتم ، دکتر گفت : مبلغى دریافت نمى کنم ؛ زیرا تعداد غده ها سه عدد بود و عمل نیز دشوار بود. من امیدى به موفقیت عمل نداشتم ، براى همین نذر کردم عمل را رایگان انجام دهم ، و عمل به موفقیت پایان یافت و بیمار از مرگ رهایى یافت
.
پروردگار را سپاس مى گویم که موفقیت را نصیب ما فرمود. سپس به دکتر گفتم : وقتى همه راهها به روى من بسته شد نذر کردم زیارت عاشورا را بخوانم ، و خداوند ما را یارى نمود، و با مشکلى رو به رو نشدیم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۰۶
عمارها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی