وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رهبر معظم انقلاب جان باختن جمعی از دانش آموزان دختر در سانحه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفتند (۱۳۹۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۱)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی جان باختن جمعی از دانش آموزان دختر شهرستان بروجن را که در پی سانحه واژگونی اتوبوس رخ داد، تسلیت گفتند.
متن پیام به  شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
حادثه اندوه باری که به کشته شدن گروهی(بیست و چند نفر) و مجروح شدن جمعی دیگر از نونهالان و دانش آموزان عزیز میهن اسلامی منجر شد، موجب تالم و تاثر شدید اینجانب گردید.
مصیبتی که جز روح و بشارت الهی چیزی توان کاستن از سنگینی آنرا ندارد و صبر بر آن موجب بارش رحمت بر قلبهای داغدیده پدران و مادران و بستگانی است که در این عزا به سوگ نشسته اند.
اینجانب با قلبی محزون، صمیمانه ترین تسلیت های خود را به همه بازماندگان خصوصا اولیاء و مربیان و همکلاسی های داغدیده آنان تقدیم می دارم و از خداوند رحیم می خواهم که بهترین جزای صابران و سکینه و رحمت خود را بر آنان نازل فرماید و آن عزیزان سفر کرده به ملکوت را با شهدا محشور فرماید و همه مجروحان را شفای کامل و عافیت و سلامت عنایت فرماید.
سیدعلی خامنه ای
30 مهر 1391
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۳۰
عمارها

رهبری

نظرات  (۳)

واقعا قشنگ بود لطفا به ما هم سری بزنید و با نظرات خود ما را درادامه راه یاری نمایید
سلام
دوست عزیز وبلاگ خوب و با محتوایی داری.
دوست دارم به من هم سر بزنی. وبلاگ من در رابطه با جایگاه ایران در صنعت توریسم است. به معرفی مکانهای دیدنی ایران هم میپردازم. آرشیوم رو ببین حتما خوشت میاد.عزیزم بیا و با نرم افزار رزرو آنلاین هتل آشنا بشو. اگر تمایل به تبادل لینک داشتی من را با نام “سفری خوش با تاراتوریسم“ لینک کن و به من اطلاع بده با چه نامی لینکت کنم. برات آرزوی موفقیت میکنم.
7روز هفته, 24 ساعت در شبانه روز، در هر کجا که هستید و در هر زمان سفر خود را با آرامش برنامه ریزی کنید.و
حرفه ای سفر کنید
سلام علیکم

ممنون از مطالب خوب و ارزندتون
اگه دوت داشتین و موافق هستین خوشحال میشم من رو توی وبلاگتون لینک کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی