وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
شکست مفتضحانه دشمنان در جنگ دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران/ کشور در شرایط پیشرفت مطلوب قرار دارد (۱۳۹۱/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۵)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان شرایط کشور را در مجموع، در حال پیشرفت مطلوب دانستند و با اشاره به برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران به عنوان نمایش اقتدار، شکوه و عظمت نظام اسلامی، تأکید کردند: دشمنان ملت ایران، با حماقت خود، ‌این اجلاس را به یک جنگ دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران تبدیل کردند که نتیجه آن، شکست مفتضحانه آنها بود.
رهبر انقلاب اسلامی داشتن یک جمع بندی صحیح و منطقی از وضعیت کشور را ضروری خواندند و افزودند: ارزیابی مسائل از جهات گوناگون، نشانگر شرایط مناسب و خوب کشور برای نشان دادن عظمت اسلام است.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: برگزاری موفقیت آمیز اجلاس سران عدم تعهد در تهران، یک نمونه از شرایط مهیا و آماده نظام فکری است که جمهوری اسلامی ایران به دنیا ارائه کرده است.
ایشان برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران را از همه جهت، نمایش اقتدار، شکوه و عظمت دانستند و گفتند: منشأ این شکوه و عظمت، ‌همان تفکری است که امام (ره) براساس اسلام، در کشور بوجود آورد و آن را پرورش داد تا رویش پیدا کرد.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: اجلاس سران عدم تعهد در تهران، می توانست همانند سایر اجلاس های بین المللی، بصورت معمولی برگزار شود اما شرایط سیاسی دنیا و زمان و مکان برگزاری اجلاس و همچنین حماقتی که بدخواهان ملت ایران انجام دادند،‌ موجب شد که این اجلاس به پدیده ای تأثیرگذار و مورد توجه در دنیا و یک جنگ دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران،‌ تبدیل شود.
حضرت آیت الله خامنه ای  افزودند: تلاش شد تا با برخی فضاسازیها، جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس خود سانسوری کند و مواضع خود را بخصوص بر ضد رژیم صهیونیستی، اعلام نکند اما اجلاس آنچنان پرابهت برگزار شد که این تلاشها نیز نتیجه نداد.
رهبر انقلاب اسلامی حضور حدود دوسوم کشورهای جهان  را در نشست تهران و ایجاد زمینه برای اعلام مواضعی که در اجلاس های بین المللی دیگر بیان نمی شوند، از دیگر نقاط برجسته اجلاس سران عدم تعهد دانستند و افزودند: مواضعی که از زبان برخی رؤسای کشورها و هیأتهای حاضر در نشست تهران بویژه انتقاد از ساختار سازمان ملل و شورای امنیت و دیکتاتوری بین المللی حاکم بر جهان، بیان شد در اجلاس های بین المللی مشابه آن سابقه ندارد.
حضرت آیت الله خامنه ای  یکی دیگر از نتایج برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران را خنثی شدن تبلیغات و هیاهو در مورد تحریم ها دانستند و افزودند: رؤسای کشورها و هیأتهای شرکت کننده در اجلاس سران عدم تعهد، از نزدیک جریان عادی زندگی و نشاط مردم را در پایتخت و شهرهای دیگر دیدند و در حاشیه اجلاس نیز با مسئولان کشور درخصوص قراردادهای مختلف رایزنی کردند.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه نتیجه جنگ دیپلماتیک بدخواهان ملت ایران، شکست مفتضحانه آنان بود، خاطرنشان کردند: موفقیت و شکوه و عظمت اجلاس تهران به گونه ای بود که مخالفان نظام اسلامی و رسانه های آنها منفعل و مجبور به اعتراف به واقعیات شدند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تعابیر رسانه های غربی از جمله «سیلی ایران بر صورت معارضان» و «اقدام ایران در گوشمالی کسانی که می خواستند او را منزوی کنند» ،گفتند: براساس قاعده قرآنی، هر کاری که دشمن را به عصبانیت وادارد، یک حسنه و عمل صالح است، بنابراین برگزاری باشکوه و موفقیت آمیز اجلاس سران عدم تعهد در تهران، یک عمل صالح بود.
ایشان تأکید کردند:  در مسائل مختلف از جمله مسائل داخلی باید مراقب بود تا مغالطه ها ما را به اشتباه در تحلیل گرفتار نکند.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: ارزیابی من از شرایط این است که کشور، در مجموع در حال پیشرفت مطلوب است.
حضرت آیت الله خامنه ای  تأکید کردند: البته ممکن است در برخی مسائل اجرایی و فکری، نقاط ضعفی هم وجود داشته باشد اما  ارزیابی از شرایط کشور، با در نظر گرفتن همه نقاط قوت و پیشرفتها و برخی نقاط ضعف، است.
در ابتدای این دیدار آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن باارزش خواندن مباحث مطرح شده در نشست دوازدهم مجلس خبرگان گفت: نشست های مجلس خبرگان از لحاظ شکلی و محتوایی مهم است زیرا علمای صاحب نام و صاحب نفوذ، از سراسر کشور حضور دارند و در مورد مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین المللی اظهار نظر می کنند.
در ادامه آیت الله محمد یزدی نایب رئیس مجلس خبرگان گزارشی از مهمترین محورهای مطرح شده در این اجلاس ارائه کرد. 
وی افزود: قدردانی از برگزاری موفقیت آمیز اجلاس سران عدم تعهد در تهران،‌تأکید بر بازسازی سریعتر مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی، اقتصاد مقاومتی و شرایط اقتصادی کشور، مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه از جمله حجاب و عفاف،‌ و مسائل سوریه از جمله مباحثی بود که در نشست دوازدهم خبرگان مورد بحث قرار گرفتند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۱۸
عمارها

رهبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی