وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات





رهبر انقلاب اسلامی همچنین در دیدار رئیس جمهور پاکستان، تروریسم را موجود مزاحم تحمیل شده از جانب غرب به ملتهای منطقه دانستند و خاطرنشان کردند: امریکا و قدرتهای غربی هرجا پا بگذارند شر و فساد و ناامنی به همراه می آورند.
ایشان،‌همگرایی کشورهای اسلامی و استفاده از ظرفیت جنبش عدم تعهد را، برای مقابله با تروریزم ضروری خواندند و افزودند: باید همه در مقابل زورگویی ها و تحمیلات قدرتهای بزرگ احساس مسئولیت کنیم و در مقابل آن بایستیم.
حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری احساس و نگاه مثبت ایرانیان به ملت مسلمان، مؤمن، صمیمی و با فرهنگ پاکستان افزودند: امیدواریم با یاری خداوند مشکلات تحمیل شده به پاکستان پایان یابد.
آقای آصف زرداری نیز، روابط دو ملت را روابطی عمیق و خویشاوندی خواند و با اشاره به تلاش اسلام آباد برای گسترش روابط گفت: ایده های حکیمانه شما درباره وحدت و ایستادگی کاملاً مورد قبول ماست.
رئیس جمهور پاکستان با قدردانی از برگزاری خوب و موفق اجلاس سران افزود: این اجلاس به جهانیان نشان می دهد که مشکلات خود را باید چگونه حل کنند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۱۰
عمارها

رهبری

نظرات  (۱)

سلام وبلاگ خوبیه رنگ آبیه قالبتونم ارامش میده
مشکل اصلی اینه که پروفایلتون فعال نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی