وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

وب سایت عمارها

این وبسایت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پادگان شلوغ بود. برای رفتن به لبنان اسم من را هم داده بودند. کسی را آن‌جا نمی‌شناختم. مثل بقیه رفتم چیزهایی را که لازم بود، بگیرم. ولی به‌م ندادند.

کناری نشسته بودم که یک نفر آمد جلو.

-          چرا وسیله نگرفتی.

-          رفتم،ندادند.

-          پاشو برو! بگو ابراهیم منو فرستاده.

رفتم. گفتم «منو ابراهیم فرستاده. از این چیزایی که به بقیه داده‌ین، به منم بدین.»

گفت «برو بابا.»

گفتم «چشم.» و دوباره برگشتم سر جام نشستم.

-          بازم که دستت خالیه.

-          آخه تحویل نمی‌گیرن.

-          این‌دفعه بگو حاج ابراهیم همت منو فرستاده.

تا اسم همت رو شنید، دوید. هرچی لازم داشتم آورد. دهنم باز مانده بود. پرسیدم «مگه همت کیه؟»

گفت «نمی‌شناسی؟ همت. معاون حاج احمد متوسلیان. فرمان‌ده تیپ بیست و هفت.»

این‌بار از دور که دیدمش، شناختمش. گفتم«چرا نگفتید چی کاره‌اید؟» خندید و گفت «همین که کارت راه افتاد کافیه. حالا برو مثل بقیه آماده شو می‌خوایم بریم.»

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۰۸
عمارها

نظرات  (۲)

سلام.امیدوارم حالت خوب باشه
میخواستم ازت درخواست کنم نام وبلاگ ما رو تو قسمت لینکستان وبلاگت قرار بدی
خانه کتاب ایران
www.homebook.blogfa.com
ببخشید وقتم زیاد نبود و نتونستم مطالبت رو کامل بخونم
ولی دارم به تمام وبلاگ ها میروم و ازشون میخوام با لینک کردن نام ما گام موثری در فرهنگ کتاب خوانی بردارن
خوشحال میشیم از وبلاگ ما دیدن کنید
راستی یه طرح جالب تو وبلاگ گذاشتیم با این موضوع:
ارسال اس ام اس رایگان به تمام نقاط جهان از گوشی خودتان
فکر میکنم خیلی براتون مفید باشه
به دوستان و عزیزانتان بگویید و تبلیغ کنید که کتابخوانی کنند.حتی اگر به وبلاگ ما هم نیومدند عیبی نداره.هدف ما رواج کتابخوانی هست
ممنونم که وقت گذاشتی و نظرمو خوندی
موفق باشی
منتظر حظورتون هستیم



بنر ما:
http://hbook.persiangig.com/weblog/HOME-BOOK.gif
بسیجی همون بسیجی های قدیم جدیدا ,از قدیمی ها یاد بگیرند البته بعضی از قدیمیها اسیر مادیات شدن که باید ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی